.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ائتلاف رسانه‌هاي حامي احمدي‌نژاد در مازندران

ائتلاف رسانه‌هاي حامي احمدي‌نژاد در مازندران اعلام موجوديت كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ائتلاف رسانه‌هاي حامي احمدي‌نژاد ضمن اعلام موجوديت، با دعوت گسترده مردم به حضور حداكثري در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري با احترام به همه كانديداها و حاميانشان، انتخاب نهايي خود را از ميان كانديداهاي حاضر در عرصه انتخابات، محمود احمدي‌نژاد اعلام كردند.
ائتلاف رسانه‌هاي حامي احمدي‌نژاد در بيانيه اعلام موجوديت آورده است: با اعلام حمايت خود از احمدي‌نژاد در انتخابات رياست جمهوري، ضمن دعوت مردم فهيم و هوشمند ايران به مطالعه و بررسي دقيق سوابق و برنامه‌هاي هر يك از كانديداهاي حاضر در عرصه انتخابات، آنان را به انتخاب گزينه‌اي فرامي‌خواند كه با اخلاص، جرئت و شهامت، مطالبات مردم را در تمام‌ عرصه‌هاي مختلف كشور پيگيري كند و پر‌تلاش و خستگي‌ناپذير و به دور از بازي‌هاي گروهي و جناحي، همرنگ و هم‌‌راي و همزبان با مردم، شكوفايي روزافزون ايران اسلامي را همراه با عزت و شرف ‌براي ملت قهرمان و انقلابي فراهم آورد.
متن كامل اين بيانيه به اين شرح است:
«با سلام به پيشگاه امام زمان، حضرت مهدي(عج) و با درود بي‌پايان به ارواح پاك شهيدان و معلم الشهدا امام راحل (ره) و با احترام به رهبر معظم انقلاب و ملت غيور و شهيد پرور ايران اسلامي و تمام‌ آنان‌ كه در راه سازندگي و سربلندي اين خاك گلگون، پيشتاز و خستگي ناپذير، لحظه‌اي از سعي و مجاهده دريغ نكردند.
به زودي برگي ديگر از تاريخ پر افتخار ما رقم خواهد خورد كه در آن نقش ما بيشتر از هر زمان‌ ديگر جلوه‌گر مي‌شود.
انتخابات دهم فرصت مغتنمي است تا به جستجوي الگوي تعريف شده از آرمان‌هاي مردمي و ارزشگرا برآمده و با انتخاب مردي بي‌ادعا از جنس خودمان تاريخ را آنگونه كه آرزوي توده‌هاي محروم و ستم كشيده و مظلوم بوده و هست، رقم بزنيم.
عزت، استقلال، امنيت، آزادي و آباداني، آسايش و شكوفايي كه امروز به واسطه خون‌هاي پاك شهيدان عظيم القدر اين مرز و بوم فراهم آمده با همت شما هموطنان فهيم دوامي دوباره خواهد يافت و صداي گام‌هاي استوارمان در بستر جاري زمان همواره طنين‌انداز باقي مي‌ماند.
در آستانه اين رويداد مهم تاريخي ائتلاف رسانه‌هاي حامي احمدي‌نژاد با هدف حمايت از ملت بزرگ ايران به ويژه مردم محروم جامعه‌، ضمن اعلام موجوديت و حضور اصولگرايانه در عرصه سياسي كشور با دعوت گسترده مردم به مشاركت در عرصه انتخابات و با پيروي از اصول و موازيني كه كشور را به سمت آباداني و عزت و شرف رهنمون مي‌سازد، انتخاب نهايي خود را از ميان كانديداهاي حاضر در عرصه انتخابات، محمود احمدي‌نژاد معرفي مي‌كند.
اين انتخاب با مطالعه دقيق و بررسي كارشناسانه، عالمانه و مدبرانه عملكرد مثبت دولت نهم در تمام‌ حوزه‌هاي فرهنگي، سياسي، اجتماعي و اقتصادي صورت گرفته و رسانه‌ها به عنوان چشم ديده‌بان هميشه بيدار جامعه ضمن اينكه همواره وظيفه دارند در تمام‌ صحنه‌ها به نقد و بررسي آنچه روي مي‌دهد برآيند و حاصل ارزيابي‌هاي به عمل آمده از بررسي‌هاي خويش را ملاك انتخاب در عرصه انتخابات قرار‌ دهند.
ائتلاف رسانه‌هاي حامي احمدي‌نژاد همراه مردم با اعتقاد به اينكه در كارنامه هر دولتي بي‌شك نقاط ضعف و قوت وجود دارد، با بررسي عادلانه و منصفانه عملكرد دولت نهم اعلام مي‌دارد كه نقاط قوت آن بسيار چشمگير بوده است، چيزي كه دستگاه تبليغاتي مخالف دولت و مخالف گفتمان انقلاب اسلامي در طول مدت عمر آن همواره سعي در انعكاس وارونه اين واقعيت داشته است.
دولت نهم در هر يك از عرصه‌هايي كه به حمايت از اقشار پايين دست جامعه برآمده، مورد هجوم مخالفان قرار گرفته و اين مخالفت‌ها عمدتا با هدف ايجاد فاصله ميان مردم و دولت مردمي صورت گرفته است تا با ايجاد اين شكاف پشتوانه و حامي اصلي دولت را كه همانا مردم هستند، از او گرفته و توان خدمتگزاران مردم را تجزيه كرده تا در پي آن بتوانند سياست‌هاي سودجويانه خويش را به كار برند و دوباره منابع ملي و ثروت‌هاي عمومي و‌ بيت‌المال مسلمين داشته باشند.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.